HEMMA!

Publicerat: 2008-06-09 Kl: 23:18:50 | I kategori: Resor
nu är vi hemma från våran studentresa!
har haft det underbart skönt måste jag säga.
fint väder, mycket skratt och mycket tok!

kom hem natten mellan fredag och lördag vid halv fyra tiden, han som jag hade saknat allra mest, hämtade upp mig och han hade gjort riktigt fint här hemma och blommor stod på köksbordet och väntade! min lilla underbaring är så snäll! :) tog oss en ordentlig sovmorgon och därefter var det dags för ett arbetspass på 27 timmar! :) känns skönt att vara hemma igen, borta bra men hemma bäst som man brukar säga! det var en välbehövlig semester efter all plugg! :)

nu är det studenttider och imorgon är det tävlingar som gäller, vagantdag på vesthagen.
dock tävlar vi inte om att få gå ut på trappan först, som alla andra... utan.. att inte behöva gå ut sist!

peppning i parken 8.00 och byta om till 50-60 tals kläder är vad som står på schemat på morgonkvisten. därefter ska vi vinna, vinna, vinna och vinna tävlingar! vi är riktigt peppade och vi kommer sprida glädje så det bara stänker om det!

STUDENT 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0