hemma igen

Publicerat: 2008-06-19 Kl: 20:16:52 | I kategori: Allmänt
då var vi hemma igen från våran stugtripp i hasselatrakten! vi har målat, målat, målat och åter igen målat! Vi var riktigt nöjda när vi åkte därifrån idag för det vart verkligen superfint! :) vi tänkte åka tillbaka om 14 dagar igen för att måla det sista! :) det är mycket planer nu.. det är jobb, gatufest, ÅRE, utomlandsresa?, högskola? och mycket mer som vi planerar! :) det återstår att se vad vi hinner med i sommar! jag och pontus jobbar ganska lika så vi kommer kunna åka bort på helger och då passar det ju bra att åka till stugan både i hassela och i ÅRE. framförallt nu när vi införskaffat oss nybil och allt! :) efter den här långa ledigheten som vi haft är det jobb som gäller, iallafall för mig. är bortbjuden på midsommarmiddag och sen jobbar jag midsommarnatten och 24h framåt! :) nu ska jag baka lite matbröd innan pontus kommer hem. han har varit och hämtat båten och är ute på någon sjö någonstans med emil. antar att han inte kommer komma hem förän vid midnatt så då har jag förhoppningsvis fått till några tekakor och limpor! :)

trevlig midsommar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0