zzZzZ..

Publicerat: 2008-07-01 Kl: 15:58:09 | I kategori: Allmänt
nyligen kommit hem från mitt 24h pass. natten har varit lång, det blev mycket surr med stina. vi somnade vid halv fyra och skulle upp sju igen! ;) men det var roligt att höra och prata om en massa tokiga minnen. :)

nu försöker jag få till en kycklingrätt tills pontus kommer hem. sen tänkte vi ta en cykeltur ner till stan. vi har dock bara en cykel just nu så jag får sitta bak. men det funkar ju det också! :P

ikväll blir det nog en tidig kväll
behöver ta igen timmarna jag inte sov inatt.
imorgon jobbar jag mellan 8-21 och därefter ska vi ta en sväng på gatufesten! :)
blir naaaajs!
Kommentarer
Postat av: stina

mina ögon går i kors nu.. snart sovdax! puss

2008-07-01 @ 19:41:56
Postat av: Mamma

Vi ses i kväll då! Kram

2008-07-02 @ 08:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0