Birsta city

Publicerat: 2008-07-12 Kl: 16:09:11 | I kategori: Allmänt

vilket trååkväder och vilken huvudvärk!! imorse vid nio knackade det på dörren, där stod emil och isabelle. grabbarna hade nämnligen bokat in en resa till stugan över dagen så idag har jag och bella varit på ikea och fyndat en massa som vanligt och även ätit en lunch tillsammans. idag köpte jag ett välbehövligt tidningställ som jag tänkte vi ska ha i sovrummet. kommer bli toppen där! :)

igårkväll efter pontus hade slutat åkte vi ut till timrå, där umgicks vi med min familj som hade besök av en massa grannar och bekanta. de hade nämnligen fixat en sill och surströmmingsafton tillsammans med grannarna bredvid. trevligt trevligt! :)

pontus och emil kommer hem någongång ikväll, men pontus kommer dra ungefär lika fort igen för han ska jobba natt. får se vad det blir ikväll för min del, elin har ringt och vill komma och umgås med mig ikväll så jag hoppas jag slipper vara en tråkig-huvudvärks-syrra i sånafall. nä, nu måste jag först och främst gå till tvättstugan och boka en tid. har jag tur får jag en tid redan idag.. eller imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: stina

ja njut av ledigheten! ska ta fram badenbaden nu och lägga mig och läsa i solen :) ses till helgen! puss

2008-07-14 @ 14:38:59
Postat av: Lena

hej där! Inte visste jag att du hade en blogg =) hoppas allt är kanon ;)

2008-07-14 @ 21:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0