min dag

Publicerat: 2008-07-17 Kl: 23:22:41 | I kategori: Allmänt
imorse tog vi oss en ordentlig sovmorgon innan vi åkte ut till timrå en sväng. där knäppte jag några kort som jag tänkte bjuda på. sen åkte vi och hämtade släpvagn och köpte två solarium som jag vill så gärna ha. fick ena på köpet! meningen var att jag skulle köpa ett som jag ska ha i stugan, men då fick jag ett på köpet! inte dåligt! ikväll har jag systeryster elin på besök. pontus jobbar natt inatt så hon ska dela dubbelsängen med mig inatt! :) imorgon ska vi på stan så att pontus kan få sova lite, sen väntas 24h jobb! :) det känns att jag varit långledig nu, jag längtar till jobbet och det ska bli roligt att jobba!

eftersom jag har elin på besök ikväll så ska jag lyxa till det med henne. vi ska vara vaken läänge och nu tänkte jag försöka koppla i xboxen, om jag kan...


bild ett: lillebror maximilian!
bild två: maximilian testsitter i våran bil
bild tre: lillasyster elin, maximilian och mamma
bild fyra: elin, maximilian och mamma igen
bild fem: samma gäng
bild sex: maximilian
bild sju: lillasyster linnea
Kommentarer
Postat av: syster

men ta bort bilden på mig!!

2008-07-21 @ 23:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0