så vart det!

Publicerat: 2008-07-10 Kl: 23:54:43 | I kategori: Allmänt

det är redan torsdag.. och snart fredag!
snabbtrippen till stugan vart mycket lyckad. min lillasyster Elin fick följa med också.  :) Pontus vart väldigt överaskad då vi kom tuttandes på vägen då han stod och målade garaget! Vi hann med mycket under kvällen, vi var ute med båten och fiskade, kollade på allsång på skansen, åt pizza och spelade kort. det var mysigt och pontus berättade spökhistorier innan vi somnade, det tyckte 11åriga Elin om!

sen har jag även hunnit jobbat ett till 24h pass så nu dröjer det tills jag jobbar nästa gång, söndagnatt går jag på igen. efter att jag gått av passet och efter pontus slutat jobbat åkte vi och gjorde av med en massa pengar på birsta. vi införskaffade oss en frysväska(box) och en massa andra saker som är bra att ha då vi åker iväg. ikväll har vi varit och planerat inför greklandresan och spelat lite kubb och nu tänkte vi snart krypa ner!

imorgon är jag ledig så då hoppas jag på finväder! om inte, så blir det en tråååkig städdag! :/

och just det.. urval 1 är i full gång för högskolan just nu, dock väntar jag på min kod för att kunna se om jag kommit in. men folk säger att jag kommer in, så antar det.. i såfall är det de värsta kvar, att ta ett beslut! :S

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0