tre små gullungar tar chansen

Publicerat: 2008-01-13 Kl: 20:06:10 | I kategori: Allmänt
nu har jag kommit hem både från ett 24 timmars arbetspass och míddag hos pontus farmor! :)

ikväll är jag riktigt trött måste jag säga
det tragiska är att jag måste plugga nu....

sen blir det mys med min bejb som jag inte varit med på flera timmar. blir nog lite mys framför tv:n med lite te och en räkmacka kanske! :) jag tycker det är jobbigt att sova utan honom. jag är van att ha honom bredvid mig jämt! :) sist vi sov utan varandra var i sommras. eller nä, jag jobbade ett nattpass för några månader sedan.. Aja! Jag tycker vilket fall som helst att de känns konstigt att sova själv. men imorse vaknade jag med 3 andra små trollungar i fotendan! dom passar på att hoppa upp i sängen då personalen sover! ;) hihi!

nu ska jag göra hemprovet som ska vara inlämnat i veckan! iallafall börja..
hoppas att ni haft en trevlig helg för det har verkligen jag haft! :)


image831
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0