Såld!

Publicerat: 2008-01-03 Kl: 20:36:00 | I kategori: Allmänt
imorse tog vi oss en ordentlig sovmorgon.
efter att vi fikat så blev det pluggning i högsta hugg.
jag har enbart pluggat idag. läst hela boken SÅLD som skulle vara klar tills på måndag.
så nu har jag bara recentionen kvar och den tänkte jag göra på söndag! :)
jag hatar egentligen att läsa böcker men boken Såld var riktigt bra måste jag säga! :)

P har stått för maten idag. våfflor blev det! jätte goooda! :)
nu har han nyss åkt och tränat så nu tänkte jag också träna, fast på Ego hälsostudio.

ihelgen blir det lungt. vi har inte planerat något speciellt ännu men något mysigt blir det nog! :)
jag är lite småsugen på bio. men går det någon bra film nu då tro?!

hejsvejs!
Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kan rekomendera filmen Arn. Har ju själv inte sett den men hört många andra som tycker att den är superbra. Kramelikram

2008-01-03 @ 21:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0