med utbildning står vi där.. snart!

Publicerat: 2008-01-29 Kl: 18:37:57 | I kategori: Allmänt

nu är det inte långt kvar! snart står vi där på trappan!
idag blev vi erbjuden att beställa brosch.
vi tar studenten SNART!..och.. vi har en utbildning då vi går ut! :) sååå skönt!!! vissa funderar ju på att läsa vidare, men det är fortfarande skönt att ha en utbildning efter gymnasietiden.
nu är det snart dags att söka sommarjobb/fast jobb, som USK:a. Det kan vara inom akutsjukvård, handikappomsorgen, psykiatri.. mm.
image864    image865     image866   image867

nu har P precis åkt och tränat så nu tänkte jag sätta mig ner med bärbara vid köksbordet och göra en inl inom medicinsk etik. ska samla för och mot argument för abort! Abort är en stor fråga...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du hittat något märke du vill beställa än!? =D

2008-01-31 @ 14:06:55
URL: http://www.jopa.blogg.se
Postat av: svar till johanna!

Jag tror jag ska satsa på en röd brosch och en namnskylt i guld! ;) precis som dig! ;) kraaaaaam!

2008-01-31 @ 16:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0