maximilian på besök

Publicerat: 2008-01-02 Kl: 14:35:18 | I kategori: Allmänt
Maximilian ville komma på besök till oss idag så imorse ringde mamma och frågade om maximilian fick komma förbi. självklart! När dem kom så hade vi hunnit somnat om så vi flög rakt upp i sängen, springandes till dörren. Maximilian verkat ha saknat oss! Han busar med P som en galning här hemma! :) vi har nyss kommit hem från en tripp på stan också..



nu ska vi kolla på Stuart little 3- en liten mus på stora äventyr innan mamsen kommer.
Kommentarer
Postat av: Svar:

Tack. Jag har tittat på dem jag med, men när jag var på Indiska så kunde jag inte hitta dem...:( Aja, jag få kolla bättre kanske...:) Ha det gott Kramar

2008-01-02 @ 20:43:08
URL: http://www.jopa.blogg.se
Postat av: Issa

Hej gumman! Vi har det jatte bra har nere, det anda som ar jobbigt nu ar att stalla om sig till thailands tid! De som bor har i phuket ar valdigt man om deras tursiter! Sjukt bra service! Jag trivs! Men magen strejkar redan tror jag for oss alla fyra! Men maten ar valdigt god! men eftersom att det ar en annan flora nere har, sa tal ju inte magen den. Sa da blir den dalig! Nu ska jag ga och sola och bada!!! halsa med dig hjartat! Pusspuss!

2008-01-03 @ 04:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0