mat, mera mat och ännu mer mat!

Publicerat: 2008-01-05 Kl: 01:29:56 | I kategori: Allmänt
idag har vi nästan bara ätit, ätit och ätit!
så nu är vi mätta som bara den! :)

Idag har vi också träffat Pontus moster och man som är på besök. Varit på ikea, ätit god middag och ja..Väldans trevligt har det varit! :) Imorgon åker dem hem till halmstad igen. men vi har lovat att vi ska hälsa på dem snart igen!

vi kom nyligen hem från timrå! :) på vägen hem släppte vi av pontus bror på bussterminalen. han skulle tillbaka hem till München imorgonbitti! :) Vi ser fram emot nästa resa dit också, som förhoppningsvis blir i Juni. Fotbolls EM! :)

jag har också stora funderingar på om vi mina vänner kanske skulle ta vårt pick och pack och dra upp till RIX FM veckan i Åre den 7-10 feb. vilket drag säger jag bara!! förra året var min familj där och då jäklar var det drag där iallafall! :) men vad säger ni?!

läste nyss din blogg issa. vad kul det är att följa eran resa!!
hoppas att ni får det bra på phi phi-öarna i femdagar nu! :)
hoppas du inte möter på några fler ormar! själv hade jag svimmat! ;)
en stor kram från mig till dig! jag saknar dig!
(http://isabelleaberg.blogg.se/)

nu ska jag och p hoppa i säng.
imorgon har vi inget planerat. vi funderar på bio men vi kanske väntar tills nästa helg!
det återstår att se vad dagen har att erbjuda imorgon!
en rejäl sovmorgon ska det allt bli iallfall.
godnatt och sovgott!

St. Jakob-Park
EM-08. St. Jakob-Park, Basel (Schweiz)
Kommentarer
Postat av: Petra

Är jag en av vännerna? :D

2008-01-05 @ 12:28:34
URL: http://peidjo.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej! ja, jag hade nog också svimmat om jag mötte ormen;P Jag har i alla fall ändrat film nu:) Jag satt och underade, men kunde inte komma å något..., men det är ju helt klart den filmen=D Puss

2008-01-05 @ 12:43:31
URL: http://www.jopa.blogg.se
Postat av: Svar till petra från E!

klart du är en av mina vänner! ;) vad tror du egentligen :P.. nu är det bara för dig att börja träna på slalomåkning då.. det blir slalomåkning varje dag! ;) kram!

2008-01-05 @ 13:15:52
Postat av: Petra

hahaha njaa, jag kan stå och kika på ;) Puss!

2008-01-05 @ 21:20:27
URL: http://peidjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0