fredagsmys i edsgården

Publicerat: 2008-01-11 Kl: 18:23:46 | I kategori: Allmänt
idag tog jag en runda på stan med mamma efter skolan. hittade faktiskt inte så mycket. det blev endast en klänning från gina! :)

nu sitter jag och pontus hemma hos min familj i edsgården och är proppmätta. vi blev bjuden på tacos här idag! :) ikväll ska vi vara barnvakt åt maximilian. mamma och henke ska bort ikväll så då ställer vi upp som barnvakt. blir nog en myskväll framför let's dance skulle jag tippa på! :)

imorgon ska jag jobba. har ett 24 timmars pass framför mig på kortis- barn.
börjar två imorgon och slutar två på söndag! :) ska bli underbart kul! :)
q
Kommentarer
Postat av: Mamma

STORT tack för hjälpen! Puss & Kram....

2008-01-13 @ 16:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0