fredagkväll

Publicerat: 2008-01-18 Kl: 20:31:51 | I kategori: Allmänt
idag har vi avslutat kursen religionskunskap A. Det känns jätte skönt och jag är väldigt nöjd över betyget! :) Idag efter skolan tog jag bussen till timrå. pontus och maximilian var och badade på badhuset där. jag satt där i väääärmen medan dem plaskade och hade sig. efter en stund åkte vi hem till min familj och åt. de blev mat från kebabhouse idag! :) och efter vi ätit for vi till ikea och köpte tre presenter. 

ikväll blir det lungt. jag ska jobba 12 timmar på söndag så imorgon kommer jag nog också bara ta det lungt! :)

nu ska jag kolla på let's dance..


föresten..
den 9 februari kl. 19.00 är ni, mina vänner bjuden hem till mig på ja, ni vet! och ni vet vilka ni är!
ta inte på er något jobb då är ni gullig annars blir det svårt att få ihop de vi ska göra! de vore kul om alla kunde träffas också! :)

  
   
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0