EGO

Publicerat: 2008-01-09 Kl: 22:28:00 | I kategori: Allmänt
imorgon åker julgranen ut! den barrar grymt mycket nu! till och med mer en när johanna och glenn vaknade med barr fulla madrassen! ;) vi har varit grymt dålig på vattningsfronten måste jag säga.

idag fick det bli ett pass på ego + lite annan konditionsträning!
riktigt skönt måste jag säga! :) idag fyller även min lillasyster Linnea 15 år. Grattis! :)
henne ska vi fira om en vecka. då blir det dubbelkalas!

nu börjar vi få lite mer i skolan.. monika har också pratat med mig om sommarjobb! :)
får väl se vad det blir! har tuuuusen tankar om framtiden.

nu ska jag hoppa i säng.
tidigt för en gångs skull.
skööönt! :)

lite bilder från idag

johanna och emma!            jag!                   sanna!        petra och elin koncentrerad!    emma super glad! ;)
                                                      
nathalie och dotter amelia+ andra                      emma tränar på mammarollen ;)

                               
nyköpta på rea för 79:-                   nybakat till kvällsfika
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0