ARN!

Publicerat: 2008-01-06 Kl: 22:27:44 | I kategori: Allmänt

Igår efter mysmiddagen var vi på bio
vi såg Arn. Jag tyckte den var riktigt bra! :)
jag har ändrat min uppfattning om nunnor! jag hoppas att jag får ändra den ännu en gång efter den här filmen! men just för tillfället så avskyr jag nunnor! rena rama hitlerfasoner!



efter bion tog vi en promenad hem igen. såg ännu en film och låg och pratade tills klockan var tre. så idag sov vi riktigt länge kan jag säga... men hur länge vågar jag inte säga! ;)

Idag har vi ändå hunnit med rätt mycket även fast vi sov bort hela förmiddagen..
vi har varit en sväng ut till min familj i edsgården, varit och storhandlat mat och varit på IKEA och kollat på en hörn hylla som bioljudet(själva spelarn) ska stå på. det fanns dock ingen bra så det får bli en nödlösning för tillfället tror jag..

nu ska jag sätta igång med min roman-redovisning!
tänkte göra hälften idag och hälften imorgon. det gäller att planera! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0