50%

Publicerat: 2008-01-31 Kl: 17:17:01 | I kategori: Allmänt

igår var jag och johanna på stan. jag köpte en stor duk för vårat köksbord som jag kollat massvis med gånger på + två löpare. Igår blev dem våra! det var hela 50% på hemtex igår så då slog jag till. :D ovanligt med rea på hemtex va? Neee!

idag när jag kom hem från skolan drog jag på dukarna jag köpte igår. de passade utmärkt i vårat kök som är i färgerna svart, vitt och grått. de vart skit snyggt till våra tre röda lampor över köksbänken! jag är riktigt nöjd! ;)



 
Kommentarer
Postat av: Johanna

Det blev ju jätte fint det där...=D Det passade ju bra med löparna...

2008-02-01 @ 09:51:05
URL: http://www.jopa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0