svettig dag!

Publicerat: 2008-02-11 Kl: 16:22:45 | I kategori: Allmänt
jag måste erkänna att jag är helt slut nu efter den här skoldagen. puh! idag blev det ett friskis och svettis pass på friskvården. väldigt skönt, iallafall efter! ikväll har pontus match på nordic så då ska jag sitta där och kolla på matchen, även johanna och glenn tänkte komma och titta idag eftersom timrå möter ifk sundsvall! :)

idag har vi ätit något vi inte ätit på jätte länge!
lax, potatis, sås och grönsaker! Mm, va gott det var! :)

Eftersom jag vet att mormor läser min blogg så tänkte jag passa på att skriva att såsen vart god! Tack för receptet! :)

ikväll blir det en tidig kväll. jag måååste sova tidigt så jag kommer ikapp min sömn! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0