snart 19

Publicerat: 2008-02-01 Kl: 18:48:15 | I kategori: Allmänt
äntligen fredag!! :)
såhär har den här veckan sett ut: skola hela dagarna, hem och plugga, sova..

ihelgen blir det jobb. 30h!

jag trodde att jag skulle jobba idag, men jag hade fel!
vilken tur! jag och p har inte gjort något tillsammans på flera veckor känns det som.
det har varit en massa plugg på veckodagarna och en massa jobb på helgerna i tre veckors tid
så idag tog JAG mig tid. vi har varit ute och ätit och varit på ikea och handlat b.la stolar.

ikväll blir det nog lungt. jag tänkte passa på att baka ikväll eftersom jag fyller år på tisdag och kommer få främmande då. eftersom jag jobbar hela helgen så kommer nog inte hinna baka något.. nu ska jag baka lite kakor!

men vad ska man bjuda på till huvudrätt då?
smörgåstårta?
cheesecake och paj?
gräddtårta?
marängsviss?
eller nått annat gott?


Kommentarer
Postat av: Matilda

cheesecake är alltid gott :)

2008-02-01 @ 23:10:08
URL: http://mahuldan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0