mkt att göra

Publicerat: 2008-02-27 Kl: 15:51:31 | I kategori: Allmänt
idag tog bankomaten mitt visakort! inte så speciellt roligt tycker jag...

men.. vilket fall som helst!
ikväll innan pontus träning ska vi iväg och handla tillsammans med bella och emil. vi har skrivit en nota på vad vi ska handla till Åretrippen men antar att det kommer bli myyycket mer gott och onyttigt!

sen blir det raka vägen hem och plugga
har två uppgifter jag ska göra. en samhälle uppgift och en friskvårds inl.
ikväll kommer jag få mycket gjort! :) sköönt att få undan allt!




imorgon har vi läkemedelshanterings redovisning.
får väl se om det går bra. jätte kul arbetsområde tycker jag.
jag ska redovisa om Seloken och Stesolid.

nu blir det tacos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0