mitt hjärta!

Publicerat: 2008-02-18 Kl: 22:50:45 | I kategori: Allmänt
nu är jag klar! har rensat garderoberna och byrårna kväll. så nu är det lite bättre ordning! :)


de här paketen har pontus köpt. vilken suprise!! :D


i paketen var detta: ljusfat som är köpt på living!


och här är en ljustake med ett flytljus i, är också från living.

tacktacktacktack! som dem flesta vet så älskar jag att få saker från living! :)

nu ska vi krypa ner framför tv:n och se "som man bäddar..."
imorgon är det noliamässan. sovmorgon, trevligt sällskap, bra information? och gratis pennor är väl vad dagen har att erbjuda, antar jag!
Kommentarer
Postat av: Malin

Fasen vad gullig Pontus verkar vara! :D

2008-02-19 @ 16:59:38
Postat av: Mamma

oj oj oj vilka fina living saker du fått! Du har tur du gumman. Har förresten tagit hem en ansöknings blankett åt dig, så har du vägarna förbi är de bra om du fyller i den ganska snart :) Kram på dig o hälsa! P.s Haru ränsat bort kläder du inte vill ha kvar så vet du vart du kan vända dig...

2008-02-19 @ 17:46:14
Postat av: Johanna

Vilken romatiker...=) Kan ju be P att prata lite med G också;P

2008-02-20 @ 19:19:50
URL: http://www.jopa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0