fika hela veckan lång

Publicerat: 2008-02-06 Kl: 20:33:44 | I kategori: Allmänt

idag tog jag och johanna en shoppingrunda på staden.
det blev såklart FLERA köp! fyra köp för mycket om ni frågar min käraste!


efter jag och pontus fått oss några våfflor i magen så for vi upp till glenn och johanna.
där bjöds det på en massa gott. de här kan bli farligt! vi har fikat gosaker varje dag den här veckan! :S även imorgon, för då kommer mormor och morfar och firar mig! :D

har nyss skjusat pontus på helex och nu sitter jag och kollar på en massa hemsidor med temat inredning. vill ha lite nya idéer! det här med inredning är super kul!! :)



idag fick jag en mittuniversitet katalog i postlådan som jag ska spana i innan kvällen är slut.
kan man kanske hitta en framtid i den? :) jag hoppas de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0