då är dagen snart slut

Publicerat: 2008-02-05 Kl: 23:55:09 | I kategori: Allmänt
nu är snart födelsedagen över! fast imorgon ska jag också ha kalas! :) och på lördag! då ska både jag firas och pappa som fyller 40! sen har jag bjudit hem vännerna den 23:e! :D

jag har haft det väldigt trevligt ikväll måste jag säga.
trevliga gäster och jätte fina presenter har jag fått!
tusen tack allihopa! :)

jag har bla fått blommor, ljusstakar, ljus, brödlåda, resepengar, cult inrednings prylar, smycken, böcker. mm!



nu har vi snart det mesta i cult serien! jag tycker den är så fruktansvärt fin!!



tusen tack åter igen! :)

nu ska jag krypa ner i sängen med världens bästa! jag tänkte också börja läsa en av böckerna som jag fått idag! jag vill helst läsa alla samtidigt men det blir nog svårt! alla verkar vara jätte spännande!! :)

Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak handlar om tsunamikatastrofen! Han som boken är skriven om har mistat hela sin familj i flodvågen. fruktansvärt tragiskt!

Ro utan åror handlar omTV-jornalisten Ulla Carin som fick diagnosen ALS och tvingades lämna sina fyra barn...

Det ska bli ett sant nöje att döda dig handlar om Magdalena Graafs äktenskap som gravid 19åring som övergick i misshandel och fullständig terror.
Kommentarer
Postat av: :)

Cult serien är verkligen skit snygg!! ni verkar ha fint hemma hos er :)

2008-02-06 @ 09:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0