behövande till jobbet

Publicerat: 2008-02-12 Kl: 18:03:08 | I kategori: Allmänt
jag har stora bekymmer för tillfället. jag älskar att köpa nya skor. ÄVEN arbetsskor! jag har ett x antal faktiskt. sitter inne på eccos hemsida och letar efter ett par nya arbetesskor men finner inte dem jag vill ha till sommaren.. dom har slutat tillverka tofflorna som mamma köpte. Dem är svinskön! Hm! det är sånna som henne jag vill ha! jaja, får väl se vad det blir. annars fanns dessa att välja mellan:



nä.. jag tror att jag ska satsa på några andra tofflor!
jag tror nästan att jag ska vänta med att köpa sandaler tills början på sommaren då hela sommarsortimentet har kommit.. :)



ikväll ska jag förövrigt beställa min studentklänning som sen farmor ska få sy till/sy upp! :)
Nu är det inte långt kvar till studenten. idag fick vi veta vad våran ingångslön kommer ligga på efter studenten. 17600, rätt bra tycker jag iallafall! förmodligen får man ännu bättre lön om man läser vidare.. :)

jag får forsätta att kämpa på i dessa skor fram till sommaren på jobbet..
men att förnya sig lite då och då är något jag tycker om!



image913
Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan! Du kan få köpa mina för en "billig peng" :-)Ingådda och klara för spring i Sjukhusets långa korridorer....Kram på dig!

2008-02-12 @ 20:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0