Året som gått!

Publicerat: 2008-12-31 Kl: 00:54:45 | I kategori: Allmänt

Här kommer en sammanfattning av år 2008!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog studenten, börjat plugga på universitet, besökt länder jag tidigare aldrig besökt, förlovat mig och köpt en "halv" bil.


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Hade inga, men kommer skaffa detta år!


3. Blev någon/några av dina närmaste vänner föräldrar i år?
Ingen av dem närmaste vännerna. men jag vet många andra som fått barn iår!


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, och tack gud för det!

5. Vilka resor har du varit på under året?
Besökt stugan i (Åre) två gånger tror jag.. ena med P, Emil och Issa och sen nästa gång med P, mormor och morfar. Grekland två gånger, först studentresa till Zakynthos med tjejerna och sen Kreta (Makriaglios) med P, emil och isabelle.. Var nära yttligare en resa till nu i jul, men den får vänta till nästa år.


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
mer motivation till träning!

7. Vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
14/2
(...hemligt!), 30/5 (studentresa),11/6 (studenten), 24/8 (förlovningen i Makriaglios) och 15/11 (4års dag med P) 


8. Vad var din största framgång 2008?
Studenten!


9. Största misstaget?
 
ingen anning


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej pigg och kry nästan hela året!

11. Bästa köpet?
Bilen

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen, hemmet, resor, kläder..


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja det är klart. min familj, min sambo och mina vänner gör mig oftast riktigt glad!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
skulle väll kanske vara partymusiken på zakynthos!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare tror jag!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tränat mer!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
?


18. Hur tillbringar du de kommande nyåret?
god middag och husfest!


19. Blev du kär i år?

Blev kär för fyra år sedan, och är fortfarande kär!!

20. Favoritprogram på TV?
Jag är egentligen ingen TV fantast, men Bonde söker fru... och några andra program!


21. Bästa boken du läste?
Vet faktiskt inte. har bara läst kurslitteratur! eller jo, Mia Törnbloms bok, Så dumt! den boken fick mig att öppna ögonen och se hur det faktiskt är i det verkliga livet.

22. Största musikaliska upptäckten?
Pontus Melander (han sitter själv här bredvid och anser detta!)


23. Något du önskade dig och fick?
Fick mycket jag hade önskat mig!  Bl a en bärbar dator och en resa av min älskling! :D då vart jag jätte glaaád! sen hade jag önskat mig efva attling smycken och i studentpresent fick jag fyra smycken i efva attling! Då vart jag också glaaad! sen har jag fått mycket mer saker som jag önskat mig under åren/året.


24. Något du önskade dig men inte fick?

Inte vad jag vet..


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Hade kalas här hemma med både familj och vänner. Helgen efter firades jag på krogen med vännerna!

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja!


27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
hur ska man säga? Blandat! allt från stilren, fin stil till den lite "fräsigare" stilen eller mjukis-stilen.

28. Vad fick dig att må bra?
Min familj, min pojkvän och mina vänner!


29. Vem saknade du?
Kan inte komma på någon..


30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?

Träffade många nya trevliga människor! :)

Kommentarer
Postat av: issa

Haha, jag måste nog ta och uppdatera att jag lever!:P Ska göra det nu!:D Kramkram

2008-12-31 @ 11:43:32
URL: http://isabelleaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0