tenta n1 av 3 (innan jul) skriven!

Publicerat: 2008-12-05 Kl: 10:25:59 | I kategori: Allmänt

klockan är snart halv elva och jag har precis kommit hem från tentamen på vesthagen. det är svårt att säga om de gick bra eller inte, får hoppas på det bästa helt enkelt! :) Kommer inte få tillbaka tentan före jul, bra eller dåligt? avslappnat eller spänt?... Det är alltid lika roligt varje tenta, P gick idag efter 1h & 30min och jag efter 2 h så när jag var klar ringde jag efter honom, han använder sig alltid av samma mening när han svara telefonen efter en tenta, Hej, hur gick det? ;) Han är lite orolig för mig tror jag! ;P Det är faktiskt roligt att kunna diskutera och prata kring frågorna när vi åker hem från tentan, roligt att se vad han skrev och vad jag skrev. nu ska vi åka och äta lunch och sen åka ut till birsta har jag bestämt! ;) det behövs inhandlas julklappar och ikväll är vi bortbjuden till johan och emelie! alltid lika trevligt! :) ihelgen blir det pluggfritt, iallafall imorgon. på söndag måste jag nog sätta igång igen eftersom vi har tenta på fredag igen! :S :) :/

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej! :) Nej, jag har inte fått vetat om jag kommit in än, men det står att man ska få svar mellan den 9-12 december, så jag antar att det bara är att vänta och se :) tack! Och hoppas det gick bra på tentan! :)

2008-12-05 @ 16:35:46
URL: http://sallee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0