på jakt efter almenacka

Publicerat: 2008-12-01 Kl: 20:55:19 | I kategori: Allmänt

jag har tappat en stor del av mig själv.
jag har tappat/lagt bort min almenacka. förmodligen här hemma men har sökt överallt och inte hittat den. men behöver vilket fall som helst ändå en ny till årskiftet så jag kan lika gärna köpa en ny nu..


spanade lite på http://personligalmanacka.paulanders.com/ och fann några stiliga, men det känns som att det är för lång leverans. jag måste ha en almenacka nu.. på engång, inte om två veckor..

imorgon måste jag alltså på stan då!
almenacksjakt!


nu ska jag göra lite fika tills P kommer hem från träningen, då ska vi diskutera lite frågor om immunologi. sen blir det nog hopp i säng, tidig uppstigning imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0