Mycket av det trevliga!

Publicerat: 2008-12-07 Kl: 22:27:44 | I kategori: Allmänt

helgen har varit kanon!
i fredags var vi bjuden till johan och emelie, var jätte trevligt! :)
i lördags sov vi ut, sen var jag och pontus på ikea med mamma och linnea på eftermiddagen! :) Trevligt de med!! På kvällskvisten kom petra. det blev en massa surr och skratt till stjärnor på is. var länge sedan vi sågs så de var helt klart jätte trevligt! :)

idag, söndag har jag jobbat mellan 10-19. det är alltid lika trevligt de med! :) Nu på kvällskvisten har jag läst lite inför kommande tentor. har både farmakologi=Kul! och läkemedelsräkning=SVÅRT!

vi har alltså två ordinarie tentor på fredag. helt sjukt ju!
iveckan blir det bara plugg kan jag ta och berätta.
hemmastudier hela veckan och så nu ska det nööötas!


Imorgon ska P fotograferas... får inte säga mer! :)
jag ska på skolan medans och fixa en massa saker då ifallafall..


hellooooorå!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hittade du nått kul i birsta? :)

2008-12-07 @ 22:35:55
URL: http://c1cc1.blogg.se/
Postat av: Cicci

Hehe jo det var samma här, hittade en julklapp till sanna, det var allt, får ta resten nån annan dag :)

2008-12-08 @ 07:30:53
URL: http://c1cc1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0