Julen 2008!

Publicerat: 2008-12-27 Kl: 00:46:07 | I kategori: Allmänt
Nu har det gått några dagar sen sist jag bloggade så nu tänkte jag bjuda på ett inlägg om hur julen varit!

julafton var precis som alltid lika mysig och trevlig! de är alltid så mysigt och roligt att träffa alla! :) jag har fått jätte fina julklappar av alla. tack allihopa!! Kärlek till er allihopa!!

detta fick jag bland annat i julklapp: 
3 presentkort på Birsta cityhuset
presentkort på HM
presentkort på Welcome
brunch set
pengar till resa
djuptallrikar till min samlar serie
thomas sabo smycke
muggar
handduks set
biokort på sf
skol-almenacka
heminredningsprylar
tomte som lyser
hudvårdsprodukter
massa godisaskar
laserskrivare (som vi fick 2 veckor tidigare)

jag och pontus fick mycket fina julklappar tillsammans, så som inredningsprylar och respengar och de uppskattas! :) Vi båda älskar ju att resa så det är perfekt!

av min älskling fick jag en jätte fin varm kofta, två underklädersset och en korg med massa hudvårdsprodukter från body shop! :) hade inte en aning om vad jag skulle få av honom! jag har slutat önska mig saker, de är roligare att bli överaskad tycker jag! :)

borde kanske skriva vad jag gav pontus också, jag hade köpt en tunna på ikea som jag hade fyllt med massa paket, lite allt möjligt. allt för att få så många paket som möjligt så att tunnan skulle bli full, tunnan rymmer 40L. han fick bland annat en mössa han önskat sig, halsduk, tjocktröjor, trisslotter, mm. allt från små till stora paket! han hade inte en anning om min julklappsidée som tur var! :P
KNODD Tunna med lock

juldagen, dagen därpå kom, det blev en lugn dag. sovmorgon och mysig frukost vid tolvtiden!
på kvällskvisten kom alla bjudna partysugna människor. det blev rätt mycket folk och som mest var vi 26 personer här i lägenheten. jag kan faktiskt erkänna att de var väldigt länge sedan jag hade så kul. så roligt att träffa alla möjliga människor! :) vid tre tiden avrundade vi kvällen och alla tog en promis ner till donken, och där var verkligen precis ALLA så det blev ett jäkla drag där! sen blev det hemgång och vi somnade vid halv fem tiden.

idag, (annandag jul) blev det en återhämtningsdag med städning innan vi sedan åkte på julmiddag hos Pontus farmor! :)

nu ska vi strax borsta tänderna och krypa ner!
imorgon funderar jag på birsta precis som alla andra 4020202553020 personer! ;P

(bilder från festen lägger jag in på facebook imorgon!)
Kommentarer
Postat av: Anna

Tack! :oD

2008-12-27 @ 16:11:17
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0