Farmakologi och Läkemedelsberäkning!

Publicerat: 2008-12-12 Kl: 17:42:23 | I kategori: Allmänt
Sådär, då var två tentor skrivna och det känns fruktansvärt skönt att ha dem gjord.
hoppas förståss att jag klarar båda också! :P när jag gick från salen kändes läkmedelsberäkningstentan bäst och farmakologin kändes också rätt bra. men nu såhär i efterhand när jag och pontus har jämnfört vad vi skrivit så känns farmakologin bäst och läkemedelsberäkningen sådär bara.. Man får ha ett fel på läkemedelsberäkningen, vilket jag tycker är bra. det är livsviktigt att man ger rätt dos till patienten. hoppas iallafall på att jag inte har nått fel, eller ett fel..... men inget mer!

får reda på tentorna efter jul!
känns bra!
på måndag börjar vi ingen ny kurs, utan vi ska forsätta på en kurs vi redan haft tenta på tidigare, första tentan vi gjorde. på måndag ska vi börja leta efter en artikel och göra en uppgift som ska handla om hälsa. detta ska redovisas efter jul någon gång.


I helgen ska jag njuuuuuta!!
ikväll ska vi på idolkväll till glenn och johanna! :)
imorgon ska vi till P stuga! :)
på söndag jobbar jag, 8-14 och sen ska jag handla julklappar!! :)

VEM SKA VINNA IDOL 2009 då?! Jag tycker personligen att Alice ska vinna eftersom Kevin har medverkat i två stora tävlingar redan, nämnligen melodifestivalen för Malta två gånger! Men jag bryr mig inte så speciellt mycket vem som vinner idol egentligen, men jag hoppas på Alice, helt klart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0