att leva sunt!

Publicerat: 2008-12-29 Kl: 23:26:37 | I kategori: Allmänt

..även idag blev det en sväng till birsta. idag åkte jag ut själv, de var faktiskt rätt skönt. då har man all tid i världen att kolla i affärerna i lugn och ro. när jag gått ett varv träffade jag på min mamma och mina syskon. blev bjuden på middag och sedan strosade vi vidare runt i butikerna. dock gjorde jag inget superfynd idag. köpte berlock, de var ganska utplockat men de skulle få hem fler snart. så då blir det en vända till. vilket fall som helst så har satt på mitt efva attling berlock på mitt thomas sabo armband nu och det blev riktigt fräscht! ;)

när jag kom hem åkte jag och P och handlade. jag fick inte handla själv, utan P skulle med och läsa på förpackningarna! haha! ;) vi handlade bara nyttiga varor (för 800 kr)! vissa varor har vi aldrig änns smakat, men nu ska vi börja vårat nya liv. så in med nyttigt och bort med onyttigt. har precis rensat ut massa onyttiga saker här i skåpen. ni vet väll att affären är första steget mot ett nyttigare liv?

föresten. glömde det viktigaste på hela birstaturen idag. Strumpbyxor till nyår!
får fixa det på stan imorgon helt enkelt! :)

nä nu ska vi strax fika, en FRÖIG macka med mager ost och grönt té.
ja, de är sant!

Kommentarer
Postat av: Petra

haha vad ni är härliga! :D

2008-12-30 @ 22:17:16
URL: http://peidjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0