100kr och Olof 65 ville jag ju ha!!

Publicerat: 2008-12-23 Kl: 21:05:46 | I kategori: Allmänt
idag har vi hunnit med masssssssssssssa! varit och handlat mat, varit och lunchat, varit på stan, tvättat, bakat julgodis. Jag gjorde ischoklad och Pontus gjorde knäck! :P Just nu ligger de ute i bilen så att de ska stelna, lite fortare. nu spelar vi bingolotto. Pontus var och köpte idag, vi brukar spela då det är uppesittarkväll en gång om året. förra året vann vi, och nu ikväll vann jag 100 kr på första bingon och höll nyss på att vinna igen! Väntade på Olof  65, då hade jag vunnit en Volvo S40. Olof 64, 66 kom. men inte 65 som jag behövde. OTUR! satt och väntade innan de sista tio nummren var uppräknade! fasen också. men tack älskling för lotten ifall! ;) +-0 ligger vi nu iallalfall! ;)  Hoppas vi har tur ikväll. ska skrapa varsin trisslott och tialott i nästa paus. Hoppas på vinst!!!!

nu tillbaka till spelandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0