HEMMA IGEN!

Publicerat: 2008-08-29 Kl: 21:21:49 | I kategori: Resor

Sådärja!
Då var vi hemma igen!
Har haft det underbart!! började dock inte allt för bra dagen då vi skulle flyga, issas resväska gick sönder men med lite tur så höll den hela resan. men.. resan forsatte och de har varit kanon fint väder hela veckan. inte sett ett moln och det har varit mellan 33-40 grader i skuggan hela veckan! Vi har haft så fruktansvärt roligt tillsammans! :)

nu ska jag bjuda på bilder.. bilderna får visa vad vi gjort och vad vi skrattat åt!
sen har jag en god nyhet också. pontus har kommit in på högskolan!!! :)
ALLT ÄR BARA SÅ BRA! :)


Tack för en otrolig trevlig resa!! :)
Rekommenderar Sunwing Resort på Kreta varmt!

 

Kommentarer
Postat av: Ann

Men förlovningsringarna då??? Jag vill se kort!

Grattis till Pontus som kom in på högskolan!

2008-08-30 @ 09:08:19
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: stina

åh vilka härliga bilder =)ska slänga in nån jag med!

2008-08-31 @ 08:06:49
Postat av: Cicci

Gud va trevligt ni verkar haft det! Grattis till förlovningen med :)

2008-09-21 @ 20:51:50
URL: http://c1cc1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0