helgen som varit!

Publicerat: 2008-08-11 Kl: 20:49:35 | I kategori: Allmänt
Har jobbat i helgen. i lördags då jag kom hem från mitt 12h pass visade det sig att vi hade främmande här hemma, och att det var utgång som gällde. blev en rätt lugn kväll på drakbåtsfestivalen för min del, eftersom jag började jobba 8 dagen efter. hann få en sömn på 4 ½ timme iallafall! sen var man på topp igen, jobbade 30h så nu är jag supertrött och ska snart hoppa ner i sängen och ladda för imorgon. imorgon är det APT tidigt på morgonen så då gäller det att vara pigg. annars jobbar jag precis varje dag, hela den här veckan! nästa måndag får jag långledigt och då på torsdagen åker vi till grekland! ska bli underbart att komma till värmen, för här hemma verkar det ju ha blivit höst redan! nu ska vi se playa del sol och längta till värmen! :P

      
Kommentarer
Postat av: Mamma

Du/Ni kan väll komma förbi nått...Kramiz

2008-08-11 @ 22:10:27
Postat av: Johanna

Tack för senast!! =D

2008-08-11 @ 22:16:14
URL: http://jopa.blogg.se/
Postat av: stina

Györki, Iréne:

Bonniers svenska ordbok, är det jag har. den finns billigt på www.lycknis.se ny littaratur! är fraktfritt där! kram

2008-08-12 @ 21:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0