RESDAGEN!

Publicerat: 2008-08-20 Kl: 12:43:52 | I kategori: Resor

Nu är det 12 timmar kvar tills vi rullar ner mot Arlanda. Pontus har precis gått och lagt sig igen för att få lite mer sömn så han ska orka köra inatt. det mesta är klart nu inför resan, vi packade till halv två inatt så all packning är klar! Det enda som behövs göras nu inför resan är att tanka och växla pengar och det ska vi göra senare idag, vi tänkte även äta ute idag! :)

Det ska bli hur underbart som helst att åka nu! perfekt innan skolstarten och allt. jag älskar att resa men det kanske inte var någon nyhet eftersom vi har rest rätt mycket på slutet.. 
jaja, i love it!

uppdaterar nog ikväll innan vi åker för nu ska jag städa så att man kommer hem till ett nystädat hem!


min väska packad och klar!         handbagaget nästan färdigpackat!

Kommentarer
Postat av: Ann

Hoppas ni får en underbar resa! Det är ni så värda! Ni är så duktiga!

KRAM!

2008-08-20 @ 13:18:05
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: stina

ha en underbar vecka nu! det är du värd! hör av er om ni åker mot rethymnon :) har mobben med mig men mest avstängd, men kollar nog flera ggr per dag iaf!

ha de nice! kram

2008-08-20 @ 16:58:52
Postat av: Tilda

Hjälp mig upp på topplistorna. Börja läs min blogg. Http://TildaForsgren.blogg.se

2008-08-20 @ 18:47:31
URL: http://tildaforsgren.blogg.se/
Postat av: Carro

Hey Emelie :)

Ja, tänk vad man kan hitta mycket i cybervärlden. Det är bara bra med mig nuförtiden iaf :)

Hur har du det själv ? Hoppas ni får en underbar resa ! Kramar

2008-08-20 @ 23:10:33
URL: http://carodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0