15- på selånger

Publicerat: 2008-08-16 Kl: 22:38:07 | I kategori: Allmänt
efter att jag hade slutat jobbet ikväll tog jag upp pontus och styrde mot selångermarknad för att köpa det vi alltid brukar köpa där. tragiskt men sant så kändes det som om vi var äldst av alla så det blev en väldigt snabb sväng. desutom hade mer än hälften av alla stånd stängt. men vi fick med oss det vi var ute efter.. dvs korv, strumpor och tunnbröd!

vilket fall som helst så jobbar jag hela helgen lång! :)
jobbar mitt sista 12 timmarspass imorgon innan vi drar till greece! det ska tvättas, växlas och packas så det blir skönt med lite ledighet innan vi åker. desutom ska jag ju träffa alla tjejer på tisdag med. inte dåligt!

nä.. nu blir det tunnbröd, renkorv och te!
smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0