Vädret är super i sundsvall idag!

Publicerat: 2008-04-22 Kl: 16:33:44 | I kategori: Allmänt

jag är ingen superbloggare längre. jag drar ut mer och mer mellan inläggen nuförtiden.
det är mycket nu innan studenten och allt!

idag har vi varit på studibesök på sundsvalls behandlingshem. väldigt intressant var det! därefter slutade vi. toppen tänkte vi alla och tog oss en promenad ner till stan. VILKET VÄDER DET ÄR I SUNDSVALL IDAG!! :)

lite senare dök både pontus och emil upp på stan. blev lite lunch och sen gick killarna åt ett håll och vi åt ett annat. sen möttes vi upp igen och tog oss en glass i solen!

därefter drog vi oss bort till carlings. där lättade jag på börsen och köpte ett par jeans och en keps till pontus. kände att jag ville bjuda honom på något eftersom jag nyligen fick en spritterny bärbardator av honom och kände nu att jag ville ge något tillbaka! ;)  Ja, jag är en underbart snäll flickvän!! :D

nu när vi nyss kom hem visade det sig att pontus hade storstädat innan han kom ner till stan! skurning, diskning, dammtorkning och tvättning! jag har världens bästa pojkvän och sambo! :)

nu ska jag göra iordning en lättare middag eftersom vi åt lunch sent idag..
nyponsoppa brukar aldrig sitta fel då.

vad ska man göra ikväll då?
p har träning sju, så jag kanske ska ta mig en promenad på södermalm då jag med.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, håller verkligen med om att det har vart ett toppenväder!! =D Dagen imorgon blir nog rätt så lugn den med, ska ju "bara" skriva NP...=)

2008-04-22 @ 21:58:27
URL: http://www.jopa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0