skräddaren

Publicerat: 2008-04-13 Kl: 10:38:10 | I kategori: Allmänt

nu är all jobb över för denna helg, det blev ett byte ihelgen så jag har precis kommit hem från ett 24h pass så då blev jag ledig idag! :) jag ser redan fram emot nästa helg då jag ska jobba igen. det är sååå kul! :)

idag har jag och p inget planerat. vi har inte träffats på hela helgen så vi ska förmodligen hitta på något tillsammans idag :) det är så fruktansvärt tråkigt väder!!  ikväll måste jag plugga, vi har nationellatal imorgon!

nu ska vi ta och kolla på lite resor och sen göra iordning oss.. vi har kommit fram till att vi ska äta lunch ute idag!
just det. vi har kontaktat reseskräddaren så det ska bli kul att se vad dem har för utbud och priser. måste prata lite med bella och emil också. för dem ska MEEEED tycker vi!

image1080
vi i alanya 06

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, jag kan hålla med om att det är tråkigt väder . . Men jag får hoppas att filmen blir bra ikväll, vilket jag också tror att den är=D

2008-04-13 @ 15:01:02
URL: http://www.jopa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0