21

Publicerat: 2008-04-13 Kl: 22:36:03 | I kategori: Allmänt
ikväll har jag och p varit på bio tillsammans med johanna och glenn.
vi såg filmen 21. jag vet faktiskt inte om jag tyckte den va bra eller dålig. jag är egentligen ingen filmtyp. jag städar, plockar eller gör något annat medan resten ser film om vi är här hemma. om jag är borta då plockar och städar jag INTE! ;) jag är en tråkig filmvän! jag soooooooooomnar ganska ofta! ;)

jaja.. ikväll skulle jag försöka få lite plugg undanstökat, men så långt har jag inte kommit ännu. jag har haft mycket annat att göra ikväll, tiden har bara runnit iväg.. P har sina kompisar här också så ska jag få något gjort blir det nog köket nu! :)

imorgon blir det skola, träning och plugg!

image1081
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0