vårat hem!

Publicerat: 2007-10-25 Kl: 21:21:29 | I kategori: Allmänt
ja. då är allt i sin ordning igen!
pontus är hemma, jag har jobbat klart och internet samt hemtelefonen är på sin plats!
bättre kan det inte för tillfället.

just nu sitter jag och funderar på vad jag ska röra ihop för kaka tills imorgon då jag har min sista praktikdag.
kanske ska göra kladdkakan issa? hon har gett mig ett väldigt kladdigt recept som dem skulle älska! så jag funderar på att göra den nu innan jag ska åka och hämta pontus på olearys. han är och hejar på timrå ikväll!

nu ska jag bjuda på lite bilder från lägenheten! från start...


montering i högsta hugg och lite gott till!

  
issa skadar sig allvarligt!

  
kvällsmys med tjejerna! först fika och sen wii-spelning! (Emil kom också ett tag!)

      en utgångskväll med isabelle och emil!

och sen de senaste bilderna då allt är på sin plats!
image478

image492

kort på badrummet och sovrummet bjuder jag på någon annan dag då jag knäppt bilder där!
och även fler bilder lär hamna här... :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fint :)

2007-10-27 @ 18:52:14
Postat av: en som läser din blogg varje dag

jag måste också säga det, gud va fint ni fått till det! :)

2007-10-30 @ 19:46:34
Postat av: Sara

vad kul att de gå bra för er! :) ni verkar klara sambolivet utmärkt! :D

2007-11-03 @ 00:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0