pappas sida

Publicerat: 2007-10-31 Kl: 22:40:00 | I kategori: Allmänt

det blev en heldag med sarah idag!
först var vi på stan och letade stövlar och sedan åkte vi och köpte produkter av sandra på trude. hårinpackning vart det för mig. därefter åkte vi iväg till pappa. där var det full rulle. annmarie bjöd på god mat. potatisgratäng och kött! :) sen kom sandra en sväng också efter hon slutat jobbat. jätte trevligt hade vi! :) pratade om en massa minnen från resor... :D

på fredag har vi planerat att vi ska åka upp på paradisbadet.
de blir pappa, annmarie, sandra, tuvali och jag. sarah jobbar tyvärr..

imorgon ska jag jobba 7-13 på servicehuset sen ska jag hem till mamma och äta
och därefter ska jag hämta upp sandra på trude vid sex, tänkte också passa på att köpa shampoo och balsam då. sen tänkte vi promenera runt sidsjön igen .. och därefter ska vi sussa tillsammans innan vi ska iväg till övik.. det kommer bli dupermysigt! :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0