långsam

Publicerat: 2007-10-23 Kl: 16:45:18 | I kategori: Allmänt
ja.. jag håller med er allihopa!
jag är en väldigt dålig bloggare förtillfället.
men om två dagar så ska ni få läsa massvis med inlägg igen.
hoppas jag iallafall! dem ska komma och installera både internet och telefonen då. :)

praktiken är slut på fredag...har nu varit där i snart sex veckor. de har varit sex lärorika veckor måste jag säga! de känns skönt med skola igen...konstigt nog! jag kommer sakna både boende och personal hur mycket som helst. vi är som en hel stor familj allihopa! :) men jag får helt enkelt åka och hälsa på titt som tätt istället.

nu sitter jag hemma hos mormor och morfar efter en tuff dag på praktiken.
här ska jag bli bjuden på god mat som jag själv inte har råd till ;)
närå.. så illa är det inte! :D jag, mormor & morfar ska åka och hälsa på sandra i haga ikväll är det tänkt så då blev jag bjuden på god mat före. jag ska klippa mig också. fast jag vet inte hur jag ska klippa mig?
få fråga om idéer helt enkelt! :) frisilissan har alltid massa idéer. det handlar bara om VÅGA!
därefter blir det att träna på EGO! :)

nå.. det var väl de jag hade på hjärtat!

jag vet att jag inte har lagt ut bilder på lägenheten än.... igår köpte jag och pontus en myyyyyycket bättre digital kamera så jag ska försöka få ihop några bilder med den istället tills jag får internet hemma.. :)

jag håller tummarna att de kommer den 25:e och kopplar i bredbandet iallafall!
ihelgen blir det jobb. massa jobb! :)
Kommentarer
Postat av: Annsingen

Du är utmanad av mej...gå in på min blogg o kolla

2007-10-24 @ 18:18:47
URL: http://lillanslilla
Postat av: Annsingen

Nu är du utmanad igen:))

2007-10-25 @ 10:00:52
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Svar till Ann

Hej Ann! Jag ska utmana, men vänta bara tills jag kommer på vad jag ska skriva ;)har inte alla hästar i stallet för tillfället! :P

2007-10-25 @ 20:46:44
URL: http://emelieth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0