ica+jobb

Publicerat: 2007-10-10 Kl: 13:14:11 | I kategori: Allmänt
det är mycket som hänt sedan jag skrev sist.. allt är i sin ordning nu! :) inatt hade jag issa som nattgäst. myyycket trevligt! sen har jag och mamsen hunnit varit och stor handlat idag. blev mycket goda saker som slank ner i vagnen! :P ikväll ska jag jobba natt och det innebär att jag ska befinna mig nere på jobbet om cirka 20 minuter. 24 timmars pass. igår hade jag och isabelle en riktig myskväll tillsammans. först blev det spinning, sen god mat + efterätt, och till sist blev det sömn. vi slocknade en efter en vid halv elva tiden. det blev en orolig natt för min del. jag såg insekter överallt! :O:P  tur jag hade issa att väcka då iallafall! ;) hatar att drömma om såntdär. uuh!

nu ska jag dra mig neröver till jobbet där söta små barn väntar. får se vad vi ska hitta på idag och ikväll med dem! :)

ha en bra dag!
föresten..
vi får inte internet och hemtelefon förrän om 3 veckor, typ!
så jag uppdaterar då jag har tillgång till nån dator!
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0