första gäst

Publicerat: 2007-10-06 Kl: 11:25:31 | I kategori: Allmänt

igår hade vi våran första gäst hos oss. (efter våra föräldrar)
isabelle åberg heter hon!

som jag skrev i förra inlägget, allt börjar komma i ordning men..
det är mycket som inte är klart än, allt är under uppbyggnad.
vi har mycket kartonger som vi ska försöka få upp i hyllor osv.
sen är väl de mesta klart kan man säga.

idag slutar p klockan fyra så då bli det att hårdjobba i lägenheten.
lampor och tavlor ska upp ikväll!

ju mer vi är i lägenheten ju bättre känns det!
men som jag skrev sist: det känns ändå lite konstigt att flytta hemifrån.
det handlar om mycket eget ansvar.

iveckan tänkte jag hyra in isabelle i två nätter då p jobbar.
de blir superbra de! ;)

nu ska jag rensa kläder & skor tillsammans med linnea min 15åriga lillasyster
som kommer förmodligen hitta massvis med saker hon vill ha av mig.. :P

ikväll får vi besök av issa och emil också :) jag tror att även dem är rätt sugen på att flytta ;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0