antingen en eller två.

Publicerat: 2007-10-30 Kl: 20:02:53 | I kategori: Allmänt
image529


tre plagg för endast 99 kronor!
det kallar jag fynd! :)

nu sitter jag i ensamheten och funderar på att ta en lång varm dusch.
sen måste jag stryka tvätten och städa sovrummet lite också.
som det känns nu så kommer jag vara vaken hela natten och hålla på!
känns faktiskt ganska skönt, såå tiden går lite fortare nu när p jobbar!
imorgon ska jag umgås med sarah. hon ska först komma hit och spana på våran lägenhet sen ska vi åka ut till pappa som jag inte träffat på ett tag! :) så det ska bli kul. vi kanske tar upp sandra på salongen också på vägen ut mot söråker?!

nu ska jag sätta igång.

    
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0