Vindarna vänder

Publicerat: 2007-11-11 Kl: 21:39:53 | I kategori: Allmänt
då var det söndag igen då och nu börjar paniken komma..

känns som jag har tusen saker att göra i skolan just nu.
jag har de jag ska göra iveckan:

- Analysuppgift i Religion, livsåskådningar (inl. fre)
- Enskild fördjupningsuppgift i psykiatri (inl. ons)
- Läsa en roman + skriva en loggbok
- Ordförståelse i Sv B (inl. tor)

och jag vill bara spy
känns som att jag inte kommer ha orken att göra det bästa. antar att de kommer bli något halvdant.
ge mig orken så ska jag göra de bästa jag kan!!!!

aja,
- nu ska jag och p göra ett sista ryck i tvättstugan
- sen fika kvällsfika
- sen duscha
- sen zZzzZzzzz...
image577
Kommentarer
Postat av: vickan

fan vad snygga vi var där alltså! :D

2007-11-11 @ 23:47:37
URL: http://viktoriias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0