svart med en glipa rött

Publicerat: 2007-11-21 Kl: 18:04:45 | I kategori: Allmänt

spagetti och köttfärssås med matlag.grädde i fick det bli till middag idag. gick fort då vi hjälptes åt och gott var det!!

nu är jag allmänt irriterad, arg, less, trött och ja... alltihopa!

för det första så blir jag så fruktansvärt less på folk som inte använder det dem har mellan kinderna!
snälla människor våga öppna munnen!

för det andra så förstår jag inte mig på skolan. vi läser elva olika kurser samtidigt nu, när och hur ska man kunna få till ett bra betyg i rubbet? de är kort tid och det är för många ämnen varje vecka. vi har inte direkt elva inl i veckan, men det är fasen nära. Hur ska man lyckas att göra ett bra arbete på kort tid? orken finns inte på kvällarna. då är man döslut! som idag..... orkar inte ett skit!

för det tredje så retar jag mig på bussarna, tjugominuter för sen? HALLÅÅÅÅÅ! man har inte hela dagen på sig direkt!

jag orkar varken med folket eller något annat..

p ska på fotboll ikväll och jag
hoppas issa tar med sig orken hit ikväll om hon tänkte komma..
kanske någon god kaka skulle göra mig på bättre humör? bella blir nog också glad då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0