psykiatrins dag!

Publicerat: 2007-11-05 Kl: 16:44:45 | I kategori: Allmänt
idag har vi varit på stadshuset med klassen och hört på massa föreläsningar och utställningar om psykiatri.
så nu har jag en hel bunt framför mig som jag skulle kunna sitta och predika om... :P det står mycket intressant i dessa papper och häften. nu ska jag snart sätta in allt i olika pärmar där jag har både det ena och andra inom området psykiatri. kan vara både bra och kul att ha kvar sen när jag ska läsa vidare...

nu ska jag snart åka iväg ut till timrå och hälsa på..
p har träning nio så då tänkte jag och issi sitta och surra på läktaren medans våra karlar tränar.
vi har heller inte varit in i nya sporthallen så de blir kul och se hur den ser ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0