paradisbadet

Publicerat: 2007-11-03 Kl: 00:19:38 | I kategori: Allmänt
en resa som resulterade i att vi fick köa. först på max, sen på parkeringsplats och sist biljetter till badet i nästan två timmar. det fanns absolut inga lediga parkeringar och det var fullt på badet då vi kom. så vi fick vänta tills några familjer hade badat klart. till slut fick blev vi insläppta och kul hade vi. :) det var vääldigt kallt så jag och sarah satt mest i ångbastun på relaxavdelningen. det var fruktansvärt mycket folk!! vid femtiden åkte vi hem. en osäker bilresa med sandra. hon är en riktig fartdåre!! sen stannade vi på trude en snabbis och sen hem mot stan...

jag blir alltid så trött efter att jag badat så ikväll blev det en myskväll med p! :)
även han såg jag genom fönstret då han for förbi övik idag. han var trött så han åkte hem och sov tills jag kom hem! :) nu ska vi snart krypa ner. vi är helt slut..

    
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0