på g

Publicerat: 2007-11-29 Kl: 21:48:44 | I kategori: Allmänt
en tuff skoldag och ett tungt jobbpass på det.
nu är jag nästan död!

idag blev jag inkallad till kortis (inom äldrevården), där hade jag aldrig varit och jobbat tidigare.
jag var väldigt tveksam på om jag skulle ta passet eller inte men chefen sa att det skulle inte vara några problem för min del och att hon ville få in mig där för framtida jobb. så ja! nu är det gjort! allt gick jätte bra och jag hoppas jag kommer få jobba där fler gånger! :)

nu ska jag ta mig lite kvällsfika och ladda inför morgondagen!
BODA BORG! :) sen efter de blir det mys hemma hos johanna i stöde! :)


ZzzZzzzzzZz...

helgen blir lugn! jag behöver ladda nya friskna tag tills nästa vecka!
jag orkar ingenting längre. jag är helt slut efter en skoldag.... men helgen efter lutar det åt ÅRE! :)
Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, imorn blir det skoj.. Laddad!? ;O) Kram

2007-11-29 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0