idolkväll

Publicerat: 2007-11-24 Kl: 02:51:40 | I kategori: Allmänt
hur kunde daniel som är bäst åka ur idol ikväll? :O
det måste ju nästan vara ett skämt! jag tycker han är grym!
uuuuuut med andreas!

kvällen har varit toppen förövrigt! :)
vi har spanat på idol, spelat spel (kampen mellan kvinna och man), spelat wii, ätit gott och surrat en massa strunt! toppenloppen kul har vi haft! :)

lite bilder från kvällen
      

klockan är snart tre och emma och pontus håller på att spela spel wii medans jag har städmani. emma började bli lite småirriterad på mig så jag satt mig här istället... vi har gjort halva smörgåstårtan också! hoppas den blir god! :) snart är det sovdags för oss alla :D jag och p ska upp tidigt imorgon.. han ska träna och sen kommer främandet! :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ett jädrans tjat om denna daniel :|

2007-11-24 @ 03:11:32
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Emma

haha, jag blev väl inte irreterad ;) Kom ni upp imorse? :) Puss

2007-11-24 @ 12:00:45
URL: http://emmajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0